DOGS (SMILES 3)

SKRYPT DO PODRĘCZNIKA SMILES 3 DO POBRANIA
LINK DO MEMRISE

SPOTKANIE 46: LESSON 20
17.04 A

Temat: Time to eat!

check their HOMEWORK
WARM UP Vocab review
PUPIL’S BOOK p. 73 ex. 4, MODULE 5: LESSON 1
SOFTWARE: EXTRA VOCABULARY PRACTICE: 9 Time to eat ex.1,2,3,4
Kahoot game: LINK
Software and ACTIVITY BOOK: ROUND-UP p. 78 ex.8,9

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • -Activity Book str. 79 ćw.11 Znajdź wyrazy i otocz kółkiem a następnie zapisz je obok./Ab p.79 ex.11
  • -powtórz gramatykę –użyj aplikacji Memrise(Unit 9 Time to eat: I like, I don’tlike itp.) lub podręcznik(Pupil’sBook) str. 73 tabelka „GRAMMAR”/revisegrammarPBp. 73
  • -powtórz jeszcze raz słówka z rozdziału 9 Time to eat!

SPOTKANIE 45: LEKCJA 22
12.04.

Temat: Can you get some?

Warm up: What's missing?
Some, any - theory
PB p. 75 ex. 5
Film: Video Game typhoon
Kahoot (food): Kahoot
Wroskheet: Worksheet

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • Activity Book p. 62 ex. 2; p. 63 ex. 4; extra (dla chętnych) ex. 5
  • Learn vocabulary: Unit 9 Can you get some: nauczę się przy pomocy: płytki ebook, podręcznika str. 75 lub aplikacji memrise

SPOTKANIE 44: LESSON 19
10.04

Temat: PRESENT SIMPLE.

HOMEWORK
kahoot
PUPIL’S BOOK p. 73 ex. 3, MODULE 5: LESSON 1
PPP
ACTIVITY BOOK p. 61 ex.3

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • powtórz gramatykę –podręcznik(Pupil’s Book) str. 73 tabelka „GRAMMAR”/revise grammar PB p. 73/ i/lub korzystając z aplikacji memrise : Unit 9 time to eat : Present simple : I, You
  • Activity Book str. 61 ćw.4: Przeczytaj i napisz które jest pudełko śniadaniowe Ryan’a a które Samantha’y/ Activity Book p. 61 ex.4

SPOTKANIE 43: LEKCJA 21
05.04.

Temat: Countable and uncountable nouns.

Warm up: Software Smiles 3 - Quiz 4
Food - presenting new vocabulary
Game: guess the food
Countable and uncountable nouns - theory, games
PB p. 75 ex. 4
PPP Hidden pictures: food
Bingo - food
PB p. 74 ex. 1,2

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • ćwiczenia str. 62 zad. 1 - przeczytaj i napisz YES lub NO/ Activity Book p. 62 ex. 1; str. 63 zad. 3
  • revise vocabulary: Unit 9 Time to eat! nauczę się pomocą płytki ebook lub memrise:)/ naucz się słownictwa Unit 9 Time to eat!

SPOTKANIE 42: LESSON 18
03.04

Temat: Time to eat. Part 1.

Check their HOMEWORK
WARM UP=GAME –revision of vocabulary
revise the alphabet
PUPIL’S BOOK p. 72-73
PB p. 72 ex.1
GAME-MY FOOD
SPEAKING TIME
MY FOOD again
PUPIL’S BOOK p. 72 ex. 2 READING TIME
BOARDGAME 4
Speaking I LIKE ……

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • Maucz się słówek z rozdziału 9 Time to eat, użyj Memrise lub ebooka lub PB str. 72-73/vocabulary: unit 9 Time to eat!
  • Activity Book strona 60 ćwiczenie 1: Przeczytaj i uzupełnij (PODPOWIEDŹ: Przeczytaj jeszcze raz czytankę z Pupil’s Book str. 72)
  • Poćwicz czytanie tekstu na stronie 72 w Pupil’s Book najlepiej korzystając z ebooka lub podręcznika/ practise reading the text on p. 72 in PB

SPOTKANIE 41: LEKCJA 20
22.03.

Temat: Units 7-8 revision.

Warm up: interactive video LINK
PB p. 52-53 + software: story time
PB p. 70 ex. 1,2 + Ninjahs game
Game: FOOTBALL MATCH GAME
PB p. 70-71 ex. 3,4,5
Game: All of the Above Vocabulary reivision

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek 05.04:

  • Revise all vocabulary from units 7-8 – powtórz całe słownictwo z rozdziałów 7-8 ze skryptu / Memrise
  • Activity book p. 56 ex. 2; p. 57 ex. 1
  • Pupil’s Book p. 71 ex. 6
  • OD 27.03 DO 02.04 SZKOŁA HELLO BĘDZIE ZAMKNIĘTA Z POWODU PRZERWY ŚWIĄTECZNEJ :)

SPOTKANIE 40: LESSON EASTER
20.03

Temat: Happy Easter!

1. Revised Vocabulary
2. Flashcard game
3. Smiley 3 game, Let's celebrate: Happy Easter
4. Easter Kahoot
5. Worksheet
6. Easter egg boardgame

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę 03.04:

  • 1. nauczę się słowek z lekcji/ learn vocabulary from the lesson:
    catkin - bazia, Easter egg - pisanka, chick - kurczaczek, duckling -  kaczątko,
    bunny - zajączek, lamb -  owieczka, spring -  wiosna, nest - gniazdo, daffodil -  żonkil,
    blossoms  - pączki kwiatów
  • 2. zagraj jeszcze raz w grę z lekcji/ / play the online game from the lessonLINK
  • OD 27.03 DO 02.04 SZKOŁA HELLO BĘDZIE ZAMKNIĘTA Z POWODU PRZERWY ŚWIĄTECZNEJ :)

SPOTKANIE 39: LEKCJA 19
15.03.

Temat: Are you swimming?

Warm up: Simon says
Present Continuous revision
PB p. 65 - green table
PB p. 65 ex. 4 ,5
Film online: present continuous with Mr Bean https://www.youtube.com/watch?v=AweeFIlOVm0
Kahoot: https://create.kahoot.it/details/c0222f38-ee3b-4334-b0c2-9258d3547d96
Software: Smileys 3: Vocabulary and Grammar Games: Grammar Games: 8 Flying kites
Unit 8 Dear diary portfolio (Write your diary entry)
PB p. 67
AB p. 55 ex. 5

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • ćwiczenia str. 55 zad. 3,4 / Activity Book p. 55 ex. 3,4
  • Unit 8 Dear Diary Present continuous - pytania i przeczenia - proszę poćwiczyć przy użyciu memrise lub płytki ebook:)

SPOTKANIE 38: LESSON
13.03

Temat: St. Patrick’s Day.

Warm Up: Voab review
new vocabulary: shamrock, pot of gold, Ireland, leprechaun, rainbow, coins, horseshoe, harp.
Online exercise: LINK
the film: LINK
worksheet: crossword - Ps work in pairs
online game (memory): LINK
Kahoot:  LINK
 Game: LINK

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • Nauczę się słówek z lekcji: shamrock -  koniczyna, pot of gold - garnek złota, Ireland - Irlandia, leprechaun - krasnoludek, rainbow - tęcza, coins -  monety, horseshoe -  podkowa, harp -  harfa

SPOTKANIE 37: LEKCJA 18
08.03.

Temat: Dear Diary.

Warm up: Unscramble words
SB p. 64-65 vocabulary, ex. 1,2,3
Game: charades
Online game (Znajdź parę, teleturniej) https://wordwall.net/pl/resource/892876/angielski/gold-sparks-3-unit-3
Walking crossword (Activities)
Interactive video: https://en.islcollective.com/english-esl-video-lessons/grammar-practice/general-grammar-practice/present-continuous-progressive-tense/present-continuous/746874

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • test ze słownictwa: Unit 8: Dear Diary - proszę poćwiczyć przy użyciu memrise lub z płytką:)/ vocabulary test: Unit 8 Dear Diary - use memrise or CD:)
  • ćwiczenia str. 54 zad. 1 - proszę uzupełnić tekst w czasie Present Continuous, zad. 2 - przeczytaj i dopasuj/ ActivityBook p. 54 ex. 1,2.
  • zrób ćwiczenie online: https://wordwall.net/pl/resource/892876/angielski/gold-sparks-3-unit-3

SPOTKANIE 36: LESSON 17
06.03

Temat: Flying kites!

HOMEWORK
Warm up - GAME NOUGHTS AND CROSSES
PUPIL’S BOOK p. 63 ex. 3 and 4
POSTER: 9 MY CLOTHES
Back to the board game - clothes
Kahoot - clothing

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę

  • Poćwicz czytanie tekstu: PB str.62 unit 8 Flying kites-korzystając z ebooka (lub Pupil’s Book)/practise reading
  • Powtórz słówka PB str.62 unit 8 Flying kites-korzystając z aplikacji Memrise lub ebooka (lub Pupil’s Book)/practise vocabulary
  • Zrób ćwiczenia w Activity Book strona 53 ćwiczenie 3 i 4 (to ćwiczenie jest dość trudne ale spróbuj je zrobić tak jak potrafisz☺: napisz pytania, następnie popatrz na obrazek i odpowiedz na te pytania)/Activity Book p. 53 ex. 3,4

SPOTKANIE 35: LEKCJA 17
01.03.

Temat: Our world.

Warm up: Vocabulary revision - Who is wearing?
PPP Mystery box game (weather, clothes, present continuous)
PB p. 61 ex. 4,5
Present Continuous drawing game
Worksheet -  present continuous
Bamboozle: present continuous LINK
Activity Book p. 50 exercise 1 Listen and tick
Hot and cold game (use the flashcards with weather vocab)

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek 08.03:

  • Activity Book p. 50 ex. 2; p. 51 ex. 1 (przeczytaj I połącz z obrazkami)
  • Czas Present Continuous: Unit 7 I am wearing l. Poj i l. mn. -  nauczę się za pomocą aplikacji memrise lub płytki ebook i podręcznika/ Present Continuous: unit 7 I am wearing singular and plural .

SPOTKANIE 34: LESSON 16
28.02

Temat: Flying kites!

HOMEWORK CHECKED
Warm up: How are you?
Rvision of vocabulary (see their homework )
Present Continuous – Film
Film: LINK
Present continuous – Online games
LINK
LINK
PUPIL’S BOOK p. 62 (Module 4: Lesson 8)
INTRODUCTION of NEW VOCABULARY
Film – PUPIL’S BOOK p. 62 ex. 1,2
Review Present continues

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę 06.03:

  • Powtórz słówka Unit 8 Flying kites przy pomocy aplikacji Memrise
  • Activity Book p. 52 ex. 1,2

SPOTKANIE 33: LEKCJA 16
09.02.

Temat: I'm wearing a jacket today.

Warm up: Memory game LINK
PB p. 58 ex. 1
Present Continuous - liczba mnoga, teoria
PB p. 59 ex. 4
Kahoot: LINK
PB p. 59 ex. 5,6
Game: PPP who wants to win millions
Activity book p. 49 ex. 4

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek 01.03:

  • ćwiczenia ( Activity Book ) str. 47 zad. 4; str. 48 ex. 1
  • podręcznik (Pupil’s Book) str. 48 ex. 1
  • Poćwicz przy użyciu Memrise / skryptu: Unit 7: I’m wearing: Present Continuous
  • OD 12.02 DO 25.02 SZKOŁA HELLO BĘDZIE ZAMKNIĘTA Z POWODU FERII ZIMOWYCH :)

SPOTKANIE 32: LESSON 15
07.02

Temat: Let’s sing!

Check their HOMEWORK
WARM UP-CHARADE/MIME REVISISION
WALK SPACEROWAĆ
MAKE A SNOWMAN ROBIĆ BAŁWANA
IT’S HOT. JEST GORĄCO.
IT’S COLD. JEST ZIMNO.
IT’S SUNNY. JEST SŁONECZNIE.
IT’S RAINING. PADA DESZCZ.
IT’S WINDY. JEST WIETRZNIE.
IT’S SNOWING. PADA ŚNIEG.
NANNY BABCIA
FILM ENGLISH ADVENTURE 2: Episode 4 What are you wearing?
LINK
FILM PART 2 (1.55-4.31) = „cartoon”: (Donald and his nephews)
Review Clothes
CHOOSE: LISTEN and WRITE
PUPIL’S BOOK p. 57 ex.3
PUPIL’S BOOK . 60 1: LET’S SING- WATCH a film (=song)
WORD RACE

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę 28.02:

  • Activity Book str 46 ćw.1 Przeczytaj i uzupełnij; AB. 46 ex.1
    -powtórz słówka unit 7 It’s snowing używając aplikacji Memrise lub ebooka lub Pupil’s Book str. 56-57/revise vocabulary PB p 56-57
    -powtórz czas Present Continuous liczba pojedyncza używając Memrise pkt 30 Unit 7 It’s snowing lub ebook/Pupil’s Book p. 57 (tabelka)/revise Present Continuous
  • OD 12.02 DO 25.02 SZKOŁA HELLO BĘDZIE ZAMKNIĘTA Z POWODU FERII ZIMOWYCH :)

SPOTKANIE 31: LEKCJA 15
02.02.

Temat: Let's go shopping.

Warm up: Garbage game (revision of vocabulary from unit 5&6)
Worksheet: unit 5&6 revision
Interactive video LINK
Shopping for clothes - roleplay
Online games:LINK
LINK

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek 09.02:

  • nauczę się słownictwa Unit 7: I am wearing
  • Activity Book p. 48 ex. 2/ Ćwiczenia str. 48 zad. 2

SPOTKANIE 30: LESSON 14
31.01

Temat: IT’S SNOWING.

1. CHECKED THEIR HOMEWORK
2. Warm up: SHARK GAME
3. PUPIL’S BOOK p. 56-57 ( all parts)
4. PUPIL’S BOOK p. 57 PRESENT CONTINUOUS (a,b,c,d,e)
5. PUPIL’S BOOK p. 57 ex.4

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • Activity Book p. 46-47 ex.2 (znajdź i napisz), ex.3 (spójrz, przeczytaj i połącz zdania z obrazkami wpisując odpowiednie cyfry przy zdaniach)
  • powtórz słówka z lekcji najlepiej używając aplikacji Memrise unit 7 It’s snowing lub ebooka lub Pupil’s Book p. 56-57/revise vocabulary
  • powtórz gramatykę-czas Present Continuous najlepiej używając aplikacji Memrise Unit 7 It’s snowing Present Continuous l.poj lub Pupil’s Book p. 57 (tabelka)/revise grammar Present Continuous

SPOTKANIE 29: LEKCJA 14
26.01.

Temat: UNIT 5,6 revision.

Warm up: kahoot: have got LINK
Game: draw a picture
PB p. 54 ex. 1,3
Software: Smileys 3: Vocabulary and grammar games: Vocabulary 6
PB p. 54 ex. 2,4 - dice game
Software Smileys 3: Vocabulary and grammar games: Grammar 5 and 6
PB p. 55 ex. 6 Listening
AB p. 42 ex. 6
Reinforcement activities: Unit 6: on the farm (worksheet)

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek 02.02:

  • powtórz z Memrise lub skryptem słownictwo z Unit 5 i Unit 6
  • Activity Book p. 40 ex. 2; p. 41 ex. 5  napisz I’ ve got jeżli masz daną rzecz a I haven’t got jeżeli nie masz
  • Pupil’s Book p. 55 ex. 5,7

SPOTKANIE 28: LESSON 13
24.01

Temat: How many legs?

1. Warm Up game - disappearing words - to revise vocabulary On the farm.
2. Homework checking.
3. Pupils Book p.50
a) Lesson 3 ex. 1 - singing a song
b) Lesson 3 ex. 1 extra
c) Lesson 3 ex. 2
4. Boardgame, software - game 3.
5. Pupils Book p. 51.
6. Worksheet: LINK

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • zrób ćwiczenie 2 w Activity Book na stronie 42 (wstaw „have got” lub „has got” ) następnie przyklej naklejki oraz zrób ćwiczenie na stronie 43 w Activity Book (zakreśl poprawne słowo) / Activity Book p. 42 ex.2 p. 42; p. 43 ex. 1
  • powtórz słówka unit 6 It’s a monster korzystając z aplikacji Memrise lub ebooka lub Pupil’s Book str. 48-49/ revise vocabulary unit 6 It's a monster

SPOTKANIE 27: LEKCJA 13
19.01.

Temat: Have you got a dog?

Game: drawing with closed eyes
Worksheet: have got-has got – bust steal swap game
PB p. 49: Have got - questions and negations -
PB p. 49 ex. 4
Game: PPP Lucky box
Speaking activity: Find someone who: have you got…?
PB p. 49 ex. 5
Worksheet: there’s only one of me

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek 26.01:

  • nauczę się słówek: Unit 6: It’s a monster! have got  -  twierdzenia oraz UNIT 6 on the farm: have got – przeczenia, pytania- przy użyciu aplikacji memrise
  • ćwiczenia ( Activity Book) str. 40 zad. 1; str. 41 zad. 3 - pomoc podręcznik str. 49

SPOTKANIE 26: LESSON 12
17.01

Temat: On the farm (PB p. 48 Module 3: unit 6).

1. Checked HW
2. Warm up- Game
3.SB p.48 ex: 2
4. Memory Game: Animals
5. DVD ENGLISH ADVENTURE 2

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • naucz się słówek z rozdziału 6 On the farm używając aplikacji Memrise lub Pupil’s Book p. 48/revise vocabulary unit 6 On the farm
  • powtórz jak tworzyć zdania twierdzące z czasownikiem have got, używając aplikacji memrise unit 6 It’s a monster! Have got –twierdzenia
  • Activity Book p. 34 ex. 1,2

SPOTKANIE 25: LESSON
12.01

Temat: WINTER.

1. new vocabulary at
2. Game with flashcards
3. online game
4. Winter bingo
5. worksheet
6. online game
7. Game with flashcards

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę 17.01:

  • nauczę się słowek: icicles -  sople, mittens -  rękawice z jednym palcem, skate -  łyżwa, ski -  narty, snowball - śnieżka, snowflake - płatek śniegu, scarf - szal, gloves - rękawiczki

SPOTKANIE 24: LEKCJA 12
10.01.

Temat: It's a monster.

Warm up: back to the board
PB p. 46 ex.1,2
Have got - theory
PPP have got/has got - describing pictures
Game: Roll a dice and draw a monster
PB p.47 ex.3,4
Picker wheel game: describe a classmate

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek 19.01:

  • ćwiczenia str. 38 zad. 2, str. 39 zad. 3/ Activity Book p. 38 ex. 2, p. 39 ex. 3;
  • naucz się słówek/learn vocabulary: Unit 6 It’s a monster (use memrise)

SPOTKANIE 23: LEKCJA 11
5.01.

Temat: Revision.

- Checked homework
- Warm up ( Ice break with Ferdos + 2 games)
- Activity Book p. 35 ex. 4
- PB p. 44 ex. 2; p. 45 ex. 3,4
- Game (Can You Actions)
- PB p. 43
- Game (Bet you can't)

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek 12.01:

  • pograj w gry używając ebooka: VOCABULARY AND GRAMMAR GAMES (unit 5: I can)/ play games using ebook
  • powtórz słówka z rozdziału 5 I can… przy pomocy aplikacji Memrise lub ebooka lub Pupil’s Book str. 40- 41 (revise vocabulary Pupil’s Book p. 40-41, Module 3 unit 5a I can..)

SPOTKANIE 22: LESSON 11
03.01

Temat: I can speak English (revision unit 5).

1. Checked HW
2. GAME NOUGHTS ANS CROSSES
3.Software: QUIZZES: QUIZ 2
4. SOFTWARE: POSTERS: Poster 7 (Actions)
5. VOCABULARY AND GRAMMAR GAMES (unit 5 I can)

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • ćwiczenia ( Activity Book) str. 36 zad. 2, str. 37 zad. 1 - podpowiedź - podręcznik str. 45/ Activity Book p. 36 ex. 2, p. 37 ex. 1;
  • nauczę się słówek/learn vocabulary: Unit 5 What can you do (use memrise)

SPOTKANIE 21: LEKCJA 10
15.12

Temat: Irregular plurals / Christmas.

PB p. 42-43 ex. 1,4
Shark game
Christmas bamboozle: LINK
How to draw a Christmas present? - video

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek (05.01):

  • Ćwiczenia str. 32 zad. 1,2; Ćwiczenia str. 35 zad. 3 - pomoc: podręcznik str. 43/ Activity Book p. 35 ex. 3 - help Pupil’s Book p. 43;
  • nauczę się słówek: memrise: Unit 5 What can you do? - liczba mnoga/ learn vocabulary: Unit 5: What can you do?: liczba mnoga.
  • OD 18.12 DO 01.01 SZKOŁA HELLO BĘDZIE ZAMKNIĘTA Z POWODU PRZERWY ŚWIĄTECZNEJ

SPOTKANIE 20: LESSON
13.12

Temat: LESSON CHRISTMAS.

- Ice break with Haniyh
- Checked homework
- Christmas vocabulary (games)
- Game: Freeze with some Christmas music

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę 03.01:

  • learn Christmas vocabulary/ nauczę się słówek świątecznych ze skryptu/memrise
  • OD 18.12 DO 01.01 SZKOŁA HELLO BĘDZIE ZAMKNIĘTA Z POWODU PRZERWY ŚWIĄTECZNEJ

SPOTKANIE 19: LEKCJA 9
08.12

Temat: Revision.

Warm up: Titanic game
PBp. 34 -35 ex. 1,2,3
PPP Top5 game
PB p. 38 ex. 1,2,3
Game: TeleturniejLINK
Flashcard game: Where is...?

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • nauczę się słownictwa za pomocą aplikacji Memrise lub skryptu: Unit 4 A nice bed
  • ćwiczenia str. 21 ex. 3; str. 25 zad. 5, str. 28 zad. 2 ( znajdź odpowiednie naklejki)/ Activity Book p. 25 ex. 5, p 28 ex. 2.

SPOTKANIE 18: LESSON 9
06.12

Temat: MY HOUSE.

1. Checktheir HOMEWORK
2. INTRODUCE NEW VOCABULARY
3. FLASHCARDS GAMES
4. PUPIL’S BOOK p. 32 ex 1,2
5. PUPIL’S BOOK p. 33 ex 4
6. PREPOSITIONS- FUN TIME!

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • Activity Book str. 27 ćwiczenie 2, 3/p. 27 ex.2,3 podpowiedź w podręczniku=Pupil’sBookstr 33 (module 4 My house)
  • powtórz słówka z rozdziału 4 My house (również PRZYIMKI MIEJSCA: in, on, behind, under), użyj aplikacji Memrise, ebooka albo podręcznika-Pupil’s Book strona 33

SPOTKANIE 17: LESSON 10
01.12

Temat: Can you fly?

Worksheet: spot the difference (Reinforcement and extension activities Smiles 3)
Memory game: GAME
PPP Game Hidden pictures Actions
PB p. 40-41
Game kahoot: KAHOOT


HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • Play the game from the lesson LINK
  • practice vocabulary with Memrise and/or Script (poćwicz słówka z Memrise oraz/lub skryptem) : UNIT 4, LICZBA MNOGA, REGULARNE CZĘŚĆ 2

SPOTKANIE 16: LESSON 8
29.11

Temat: FUN TIME (the verb to be-czasownik to be) (PB p. 25, Module 2: unit 3).

CHECK THEIR HOMEWORK Activity Book: Module 2 Unit 3 Fun Time p. 18 ex.1,2
GAME: numbers 1-20
PUPIL’S Book p. 25 ex.3, MODULE 2: Fun Time (grammar- the verb to be plural form)
GRAMMAR, ex. 3
PPP ARE and AREN’T
SPEAKING ACTIVITY
GAME TIME! SOFTWARE: VOCABULARY AND GRAMMAR GAMES: VOCABULARY GAMES:
UNIT 3 FUN TIME
PUPIL’S BOOK p. 25 ex. 4
PUPIL’S BOOK p. 25 ex.5 (listening)
EXTRA VOCABULARY PRACTICE: MODULE 2: COME and PLAY
A) ex.3 unscramble the words
B) ex.2 (interactive crossword)
C) ex. 4 read and colour

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • Ćwiczenia str 19 ćw.3,4,5/Activity Book p. 19 ex.3,4,5 (podpowiedź Pupil’s Book str. 25)
  • poćwicz odmianę czasownika „to be” najlepiej przy pomocy aplikacji memrise (unit 3 Fun Time czasownik „to be” liczba mnoga” lub EBOOKA/podręcznika str. 25, Module 2: unit 3 ćw. 3 (w ebooku kliknij ikonkę „książka”-w prawym dolnym rogu)
  • pograj w ebooku w grę, wybierz: VOCABULARY AND GRAMMAR GAMES: następnie GRAMMAR GAMES 3 FUN
  • TIME/PLAY a game on ebook

SPOTKANIE 15: LEKCJA 8
24.11

Temat: A nice bed.

Warm up: Dice game
PB p. 30 ex. 1,2
Vocabulary: at home
Games: Ball game, Is it a...?
PB p. 30 ex. 3,4
Memory game: plurals
There is/there are - practice
AB p. 24 ex. 1
Kahoot game:LINK

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • Słówka: unit 3 my family: przymiotniki dzierżawcze oraz unit 4: A nice bed liczba mnoga
  • Ćwiczenia ( Activity Book) str./p. 24-25 zad./ex. 2,3 (pomoc -  podręcznik str. 31)

SPOTKANIE 14: LESSON 7
22.11

Temat: Module 3 Fun Time p. 24-25.

1.Checked homework
2.Game- EXTRA VOCABULARY PRACTICE
3.PUPILS BOOK p. 24-25 ex 1& 2
4.QUIZ 1 (grammar and vocabulary REVISION module 1,2)

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • powtórz słownictwo z unit 3 Fun time przy pomocy aplikacji Memrise lub ebooka lub podręcznika str 24-25
  • Ćwiczenia str 18 ćw.1,2 (pomoc Pupil’s Book =podręcznik str. 24-25)/ Activity Book: Module 2 Unit 3 Fun Time p. 18 ex.1,2

SPOTKANIE 13: LEKCJA 7
17.11

Temat: My dad / your mum.

Warm up: Noughts and crosses
Worksheet: Module 1 - revision
Buzzer game: https://wordwall.net/resource/10078106/esol/family-members PB p. 26 ex. 1, p. 27 ex. 4
Possessive adjectives - theory
Game: Kaboom
PB p. 19 ex. 3; p. 26 ex. 3

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • Ćwiczenia ( Activity Book) str.20 zad. 1,2
  • Naucz się słówek z Memrise lub skryptu: Unit 3 my family
  • Extra (dla chętnych):zagraj w grę z lekcji FAMILY MEMBERS
  • Extra (dla chętnych) Activity Book str. 15 zad./ex. 1

SPOTKANIE 12: LESSON 6
15.11

Temat: Come and play; Let’s sing.

1. CHECKED HOMEWORK
2. REVISE VOCABULARY
3. CDROM 2 ENGLISH ADVENTURE
PUPIL’S BOOK p.15 ex.3 +4
GAME ENGLISH ADVENTURE CD ROM
PUPIL’s BOOK p18 ex. 2

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • vocabulary: unit 2 Come and play/słówka rozdział 2: Come and play (powtórzyć jeszcze raz), za pomocą aplikacji MEMRISE lub EBOOK str 14 w ebooku i podręczniku
  • Activity Book p. 11 ex.3,4 /Ćwiczenia str. 11 ćw. 3 (policz i napisz) i str. 11 ćw. 4 (rozwiąż labirynt i napiszczyje są te zabawki –jak w przykładzie), POMOC podręcznik (=pupil’s book ) lub ebook str. 15

SPOTKANIE 11: LEKCJA 6
10.11

Temat: Now I know: revision (units 1,2).

Warm up: Game: draw a picture
PB p. 22 ex. 1,2,3,4; p
Software: Grammar games: 1 and 2; Boardgame 1
Game: Hot seat
PB p. 17 ex. 5
PB p. 20-21 story Time
AB p. 12 ex. 1

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • Activity Book str./p. 12 zad./ex. 2; str./p. 14 zad. 2/ex. 2 ( znajdź naklejki)
  • Proszę powtórzyć z memrise/podręcznikiem (str.8 - 17):
    a) gramatykę: a/an, czasownik "to be", posessive case 's, liczbę mnogą (plurals), this/that/those/these
    b) vocabulary: school items (przybory szkolne) , people and countries ( narodowości), toys (zabawki) , personal belongings (rzeczy osobiste)

SPOTKANIE 10: LESSON 5
08.11

Temat: Come and Play - Toys.

Homework check
Hangman warm up and vocabulary revision
Interactive games - Label the picture, memory match game
Pupils book p.14 and 15 completed
"I spy game" using vocabulary

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • vocabulary 2 Come and Play/powtórz słówka z podręcznika ze str.14 i 15 używając ebooka oraz aplikacji Memrise 2 Come and Play
  • Activity Book p. 10 ex.1,2/Ćwiczenia str. 10 ćw.1,2 podpowiedź w podręczniku na stronie 14-15

SPOTKANIE 9: LEKCJA 5
03.11

Temat: This/that/these/those.

Warm up:
- practice vocabulary the pupils were supposed to learn.
- AB p. 8 ex. 1,2
Game: What’s missing? (Toys)
PB p. 16-17 exx. 1,2,3,4
Game: Snakes and ladders (PPP)

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • naucz się słownictwa: Unit 2 Come and play: użyj aplikacji Memrise lub skryptu / learn vocabulary: Unit 2 Come and play
  • obejrzyj film: FILM
  • ACTIVITY BOOK p. 13 ex. 3,4/ ćwiczenia str. 13 zad. 3,4 - podpowiedź podręcznik str. 17 zielona tabelka

SPOTKANIE 8: LEKCJA 4
27.10

Temat:Our world.

Warm up: PPP To be - team game
Questions with to be
Video: LINK
PB p. 11 ex. 6
PB p. 13 ex. 3,4 (Our world)  
PPP Flags
Flag game LINK
AB p. 9 ex. 1,2

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek (03.11):

  • Acitivity Book p. 7 ex. 4, 5/ ćwiczenia str. 7 zad. 4,5 - podpowiedź podręcznik str. 11
  • Watch the video: LINK
  • Extra (dla chętnych) Learn vocabulary: countries: Spain, Poland, Italy, USA, UK, Germany, Mexico/ nauczę się słownictwa: Spain - Hiszpania, Poland - Polska, Italy - Włochy, UK - Wielka Brytania, USA - Stany Zjednoczone, Germany - Niemcy, Mexico – Meksyk
  • W DNIACH 31.10 i 01.11 SZKOŁA HELLO BĘDZIE ZAMKNIĘTA

SPOTKANIE 7: LESSON 4
25.10

Temat: SB p. 12, and Let’s celebrate: Happy Halloween.

CHECK THEIR HOMEWORK
GAME: DISAPPEARING WORDS
SBp. 12 (Module 1: Lesson 3)
ex. 1 a SONG
FILM
Ex. 2 reading and writing
film: LINK
(practice numbers from 20 to 100)
online activity LINK
GAME with POSTERS (colours, numbers)
POSTER 1 COLOURS
POSTER 2 NUMBERS
LET’S CELEBRATE
ex. 3 SONG, FILM
WHAT’S IN MY BAG?

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę (08.11):

  • Activity Book p. 6 ex.1,2/ćwiczenia str 6 ćw.1,2
  • vocabulary Unit 1 REady for school/powtórz słówka Unit1 Ready for school używając aplikacji Memrise lub ebooka
  • poćwicz liczby od 10 do 100 LINK
  • dla chętnych: ćwiczenie online z lekcji LINK
  • W DNIACH 31.10 i 01.11 SZKOŁA HELLO BĘDZIE ZAMKNIĘTA

SPOTKANIE 6: LEKCJA 3
20.10

Temat: To be.

PB p. 9 ex. 4; p. 11 ex. 5 Online games: https://anglomaniacy.pl/schoolPictureTest.htm https://anglomaniacy.pl/schoolMatching.htm Worksheet: to be Pop game

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • poćwicz czasownik „to be” z aplikacją Memrise:Unit 1 Ready for school: czasownik „to be” Memrise
  • Activity book p./str. 5 ex./zad. 4 (wykreslić słowo, które nie pasuje do pozostałych); p./str.7 ex./zad.3

SPOTKANIE 5: LESSON 3
18.10

Temat: School again.

check homework
PBp.8ex.1 READING, LISTENING
PB p. 8 ex.2
SB p10 ex.1
SBp. 10 ex.2 =GAME TIME
GAME: HOT and COLD GAME:
PPPKT0 LESSON 3
WHAT’S IN MY BAG?

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • vocabulary unit 1School again/proszę powtórzyć słownictwoz rozdziału 1 Schoo lagain przy pomocy aplikacji
  • Memrise lub ebooka (Pupils book/podręcznik str 10
    glue klej
    scissors nożyczki
    crayons kredki
    rubbish bin śmietnik
    feltpens pisaki
    whiteboard tablica
    pencil case piórnik
    pen długopis
    pencil ołówek
    book książka
    schoolbag plecak
    bag torba
    bye do widzenia, cześć
    come with me chodź ze mną
    England Anglia
    friend przyjaciel
  • Activity Book p.4 /str 4 ex.1/ćwiczenie 1 (przeczytaj i uzupełnij odpowiednim słowem z ramki)-podpowiedź
  • Pupil’sBook
  • Activity Book p.4/str. 4, ex.2/ćwiczenie 2 (popatrz i napisz w języku angielskim) podpowiedź Pupil’s Book str. 9

SPOTKANIE 4: LEKCJA 2
13.10

Temat: Hello! / The alphabet.

Warm up: Exercises
Warm up 2: Alphabet practice: put on the wall a few letters from the alphabet. Say a letter. Students run to it.
Check homework
Animals - presenting vocabulary
online game: http://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-vocabulary-esl-interactive-board-game/
Game: – animals
New vocabulary: school objects: flashcards
Questions: What is the color of...
PPP Indefinite article
SB p. 9 ex. 3 articles an,a GRAMMAR BOX + EX. 3
PICKER WHEEL game A/An worksheet

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • ćwiczenia Activity Book str/p. 5 zad./ex. 3
  • Zainstalować aplikację Memrise, Przy użyciu aplikacji Memrsie poćwiczyć słówka: Smiles 3 Unit 1 School again oraaz School again: articles a,an
  • Articles a,an School again
  • Dla chętnych: Zagrać w grę :Game

SPOTKANIE 3: LESSON 2
11.10

Temat: NUMBERS AND MUSIC.

1.CHECKED HOMEWORK
WARM UP-revise numbers 1-20 (flashcards)
GAME numbers and music
MATHS TEACHER
PBp. 9 ex 5 LISTEN and COLOUR
GAME TITANIC
BOARD GAME Fairyland 3 game 1

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę:

  • ACTIVITY BOOK p. 3 ex. 4.
  • LINK DO MEMRISE LINK

SPOTKANIE 2: LEKCJA 1
06.10

Temat: Hello! / The alphabet.

Warm up: introduction
Yes / No game
Video: Topsy and Tim http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/video-zone/topsy-and-tim-classroom-tour
SB p. 4 ex. 1
AB p. 2 ex. 1
The alphabet: video: https://www.youtube.com/watch?v=8VyfmtOlgRg
Online game: https://wordwall.net/resource/28874100/english/cclc-first-letter
Bingo: the alphabet
Flashcards game: stand up and jump
Alphabet worksheet: Letter C

HOMEWORK for Friday/ zadanie domowe na piątek:

  • Ćwiczenia (Activity Book) str. 2 zad. 2 (wybierz prawidłowe zdanie)
  • Obejrzeć film: https://www.youtube.com/watch?v=8VyfmtOlgRg i powtórzyć literki (alfabet)
  • Dla chętnych: wybrać dwa słowa z Pupil’s Book (Podręcznik) str. 4, 5 lub 7 (np. H-E-L-L-O); przeliterować je wybranej osobie z rodziny (siostra, brat lub rodzice:), osoba ta musi zgadnąć jaki wyraz literujesz

SPOTKANIE 1: LESSON 1
04.10

Temat: Getting to know each other.

Self-introduction Warm Up Numbers 1-20 PPP GAME HOT POTATO (slides 1-3) SB p. 7 , 2 & 3

HOMEWORK for Wednesday/ zadanie domowe na środę: